arena - відгуки, характеристики

Arena (Арена) - бренд по виробництву продукції для плавання, створений компанією Adidas. У 1990 році Adidas продав бренд Arena і зараз головний офіс компанії знаходиться в Італії. Під брендом Arena зараз випускається 2 не зв'язаних лінії товарів.

Історія бренду товарів для плавців Arena (Арена)

Всесвітньо відомий бренд спортивного одягу Arena є дітищем Хорста Дасслера (Horst Dassler), який за сумісництвом займав пост глави компанії Adidas у Франції (Adidas France) і доводився рідним сином легендарному засновнику компанії зі світовою славою Adidas Аді Дасслера.

Передісторія створення компанії Arena така: на Літніх Олімпійських іграх 1972 року, що проходили в німецькому Мюнхені, Хорст Дасслер був приголомшений досягненням американського плавця Марка Шпіца (Mark Spitz), який завоював 7 (!) Золотих олімпійських медалей. Плавець з США не тільки завоював 7 золотих медалей, але і встановив при цьому 7 нових світових рекордів, багато з яких згодом були недосяжні. Відразу зрозумівши, що тріумф Шпица може стати потужним поштовхом для розвитку плавання по всій планеті, Хорст Дасслер без зайвих зволікань почав планування створення якісно нової компанії, яка б спеціалізувалася на виробництві товарів для всіх водних видів спорту. 

По закінченню Літніх Олімпійських ігор в Мюнхені 1972 року багато відомих компаній почали вести полювання за Марком Шпіц як головної дійової особи рекламних кампаній їхньої продукції. Втім, сам плавець погодився на пропозицію саме Хорста Дасслера, допомагаючи йому створювати якісно новий бренд, в даний час під ім'ям Arena.

Вже через рік після закінчення Літніх Олімпійських ігор в Мюнхені - в 1973 році - компанія Arena представила світової громадськості свою першу лінію спортивного одягу, призначеної для занять плаванням. Її особливістю було те, що вона була виконана з тканини під назвою Skinfit®. Слід зазначити, що професійні плавці з усього світу практично моментально прозвали її не інакше, як "технологічної перлиною". Вага революційної новинки не перевищував 18 грам - до того ж вона щільно облягала тіло спортсмена, немов друга шкіра.

У 1974 році компанія Arena підписала свій перший контракт про спонсорство з відомої австралійської плавчихою Шейн Гулд (Shane Gould). Так, на все тих же Літніх Олімпійських іграх в Мюнхені 1972 року її називали не інакше, як «Шпіц в спідниці» - ця миловидна жінка завоювала 5 золотих медалей в індивідуальних змаганнях. Результатом тісної співпраці компанії Arena з австралійкою Гулд став випуск в 1974 році відомої колекції одягу для плавання "Жіноча колекція купальників Шейн Гулд" (Shane Gould Female Swimsuit Collection).

Компанія Arena з моменту свого заснування незмінно слідувала своїм негласним правилам - завжди, скрізь і в усьому бути краще за своїх конкурентів. Так, в 1980 році був представлений перший в світі спортивний купальний костюм Flyback®, оснащеного тонкими лямками - завдяки цьому, здавалося б, незначного факту, значна частина спини і плечей плавців залишалася відкритою. Таким чином, під час плавання людина отримувала ще більшу свободу рухів верхньої частини свого тіла. До слова кажучи, і по нинішній момент часу переважна більшість плавців і нирців віддають свою перевагу купальним костюмам Flyback®. Незважаючи на те, що йдуть року, змінюється їх дизайн, костюми Flyback® незмінно присутні і в сучасні колекціях одягу для плавання.

   Під час Літніх Олімпійських ігор в південнокорейському Сеулі 1988 Метт Біонді (Matt Biondi) - новий член так званої Елітної Команди Arena (Arena Elite Team) - став 2-м в історії плавцем, який завоював 7 олімпійських медалей. Втім, Біонді тоді дуже близько підібрався до рекорду, встановленому Марком Шпіц - з 7 завойованих медалей тільки 5 були золотими, 4 з яких були виграні з паралельним встановленням нових світових рекордів. В даний час ім'я цього по-справжньому великого спортсмена включено до Міжнародної зали слави плавання. Подібної честі удостоюються далеко не всі.

   На початку 90-х років компанія Arena представила увазі світової громадськості черговий технологічний прорив - мова йде про неймовірно тонку і чудово облягаючою тіло спортсмена-плавця тканину AquaRacer®. Вона дозволила спортсменам з неймовірною легкістю і невимушеністю проходити крізь воду. У 1997 році компанія Arena в черговий раз приємно здивувала світ плавання своєю новинкою - була випущена тканину X-Flat®, яка була більш тонкою, гладшою і легшою, ніж її попередник тканину AquaRacer. У той час вона важила, як мінімум на 25% легше будь-яких інших плавальних костюмів компаній-конкурентів на цьому ринку. Як показав час, X-Flat® була передвісником прийдешніх революційних новинок, завдяки яким компанія Arena міцно зміцнила свої позиції в 2000-і роки.

  З початком 90-х років команда Arena Elite Team продовжувала поповнюватися все новими і новими молодими і надзвичайно талановитими спортсменами-плавцями, багато з яких згодом стали всесвітньо відомими чемпіонами. Примітно, що в цей час команда Arena включила до свого складу таких знаменитих спортсменів, як Олександр Попов та Францішка ван Альмсік (Franziska van Almsick).

  Постійне прагнення компанії Arena вийти за межі існуючих рамок, дозволило компанії в 2000-і роки розробити якісно нові технології під назвою Powerskin® (представлена ​​у 2000 році) і Powerskin X-Treme® (представлена ​​в 2004 році). Примітно, що нова технологія Powerskin моментально стала вихідною точкою для створення якісно нової лінії спортивних костюмів для плавання класу еліт, які практично повністю покривали тіло спортсменів. До слова кажучи, в костюмах для плавання Arena, виконаних згідно з технологією Powerskin® і Powerskin X-Treme®, свого часу виступали такі всесвітньо відомі спортсмени Європи і світу, як Ласло Чех (Laszlo Cseh), Рик Нітлінг (Ryk Neethling), Роланд Шуман (Roland Schoeman), Філіппо Магніні (Filippo Magnini), Лаура Манаду (Laure Manaudou), а також багато-багато інших.

  Як відзначають фахівці компанії Arena, вони цілком і повністю усвідомлюють, що природним прагненням кожного спортсмена є перемога в тих чи інших змаганнях. А тому, з моменту заснування в 1972 році компанії Arena і укладення першого контракту з плавцем Марком Шпіц, головною метою компанії є досягнення перемоги і тільки перемоги - перемоги, яка б була закономірним плодом спільних зусиль спортсменів і компанії.

Безперервні консультації з кращими плавцями світу дозволяють компанії Arena регулярно приємно дивувати світ плавання своїми новими розробками преміум-якості, які не тільки повністю задовольняють запити професійних плавців і любителів, але і всіляко перевершують навіть найсміливіші їх очікування.

Показано з 1 по 7 з 7 (всього 1 сторінок)